Små detaljer utgjør forskjellen!

Radisson Blus møte- og arrangementskonsulenter søker å utvide kundenes horisonter med tilbakemeldinger og nye ideer. De planlegger og organiserer møter og arrangementer for kunder fra alle slags bransjer. De er svært bevisste på at ingen kunder, møter eller møtedeltakere er like, og en viktig del av kompetansen til Radisson Blus møte- og arrangementkonsulenter er evnen til å identifisere kundens behov fra første stund. Hva er møteplanleggerens behov? Hva slags arrangement er det? Hva er arrangementets innhold og mål? Hvordan kan vi hjelpe kunden med å nå målene?

Ved å fokusere på den enkelte kunden klarer konsulentene å gi en mer personlig service. De samarbeider tett med kunden for å sikre ideelle rammer og innhold for møtet, og et vellykket resultat. Noen kunder trenger bare en standardpakke og -møtedesign, mens andre ønsker å utforske nye metoder for å involvere deltakerne og nå målene sine.

Espen Nordhagen, Meetings & Event Manager ved Radisson Blu Plaza Hotel i Oslo, har mange års erfaring fra hoteller i Radisson Blu-kjeden. I tillegg til å hjelpe salgsavdelingen har han også bidratt til å fornye Radisson Blu-konseptet for møter og arrangementer.

“Hvis vi merker at kundene er interesserte i å prøve noe nytt – og hvis det tjener til noen hensikt å gjøre det – prøver vi å utfordre dem litt. Du trenger ikke store og spektakulære ideer for å skape et annerledes møte. Noen ganger er det måten man sitter på i et rom eller små aktiviteter i pausene som utgjør hele forskjellen,” sier Espen Nordhagen. Han gir deg 3 tips for ditt neste møte på Radisson Blu Plaza Hotel i Oslo.

1 – Bruk møtets tema i designen!

Ved å bruke møtets tema i f.eks. farger eller gjenstander i den fysiske utformingen av møtet, kan du sikre at deltakerne føler seg komfortable, trygge og motiverte. Hva er tema for møtet ditt? La oss lage en tema-inspirert pausebuffé, utstyre rommet med andre stoler, skreddersydd for et behagelig møte, eller fleksibel møblering for mer kreative møter.


2 – Start møtet med fitness!

Liker du å ta en treningsøkt om morgenen? Hvorfor ikke starte møtet eller arrangementet ditt med en økt på fitness-senteret vårt i 37. etasje? Fitness-senteret har panoramautsikt over byen – det perfekte stedet for å komme i gang om morgenen og starte dagen med en treningsøkt som gjør møtet mye mer produktivt. Dessuten er det en flott måte å bygge nettverk og bli kjent med hverandre på.

Small_details_can_make_a_difference_NO_image_2

Hotellet har også en unik sentral beliggenhet, så en rask joggetur i en av pausene er også mulig.

3 – Husk en positiv avslutning!

Det som former minnene våre er møtets høydepunkter og ikke minst avslutningen. Legg avslutningsmiddagen til vårt chambré separeé i Restaurant 34. Her kan dere glede dere over byens beste utsikt 110 meter over bakken og nyte en utsøkt middag komponert av vår nye kjøkkensjef Jan Dajdhi.

Small_details_can_make_a_difference_NO_image_3

Fortell oss hva du mener


two + 9 =